2011 m. sausio 25 d., antradienis

Barščiai su grybais




Gavau labai skanių kaimiškų lašinukų, kurie labai greitai buvo suvalgyti, tačiau liko skūrelė. Iš jos aš visada verdu burokėlių sriubytę, kurią be galo mėgstu :)

Reikės:

Mėsytės (mano atveju - lašinių skūrelės);
1 svogūnas;
3 vidutinio dydžio bulvių;
1 morkos;
~200g grybų;
1 indelio marinuotų burokėlių (arba 1 vidutinio dydžio virto buroko)
2-3 lauro lapelių;
juodųjų bei kvapniųjų pipirų;
maltų juodųjų pipirų;
druskos;
grietinės (pagardinimui).

Nuverdame mėsytę (mano atveju lašinukų skūrą) kartu su lauro lapais, svogūnu (aš apverdu nepjaustytą svogūną, kad paskui galėčiau jį iš sriubos išimti, nes nemėgstu plaukuojančių svogūno gabalėlių, tačiau svogūno suteiktas aromatas man patinka), pipirais bei druska.
Sudedame kubeliais pjaustytas bulves, tarkuotą morką bei grybus (aš naudojau šaldytus miško grybus, kurie prieš šaldant jau buvo apvirti). Viską paverdame ir sudedame burokėlius (burokėlius dedame pačioje pabaigoje, nes kitaip jie pašviesėja ir barščiai netenka sodriai raudonos spalvos).
Įsipylus į lėkštę galima pagardinti grietine bei krapais ar kitomis prieskoninėmis žolelėmis (jei žoleles virsite, jos neatskleis savo aromato ir neteks daugelio naudingų savybių).
Labai skanu su šviežia namine duona.
Skanaus!

Patarimas: jei naudosite ne marinuotus, o virtus burokėlius, į sriubą įlašinkite truputį citrinos sulčių ar įberkite citrinos rūgšties, kitaip sriuba gausis saldoka. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą